Fotonörden

Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Be yourself.

Av Emma - 4 maj 2015 18:48

Be yourself. Jag vet det är nog det mest uttjatade som finns men helt ärligt var dig själv. Jag menar varför vara någon annan? Försök inte vara någon du inte är för att någon ska gilla dig eller så. Jag vet att det kan göra ont men det kommer alltid finnast folk som inte tycker om hur du ser ut eller hur du är. Detta är bara min åskit men helt seriöst jag blir hellre hatad för den jag är, än älskad för den jag inte är om du fattar vad jag menar. Du tjänar inget på att vara någon som du egentligen inte är.


Jag själv ser upp till folk som våga vara sig själva det är nog lite därför jag har Michael Clifford fån 5 Seconds Of Summer som kändis crush. Han vågar sticka ut, han har lite crazy hårfärger och han vågar helt enkelt sticka ut. Jag har kompisar som undarar hur i hela friden jag kan ha honom som kändis crush och helt ärligt så tror jag att det beror lite på att han våga sticka ut. Jag har alltid beundrat folk som våga vara sig själv och som vågar sticka ut eftersom att jag själv har haft lite problem med det. Jag är alltid så rädd för vad alla andra ska tycka om mig men jag har börjat komma ifrån det lite nu och jag skiter i vad andra tycker om mig och det borde du också skita i. Du ska vara precis den ni vill vara och ingen ska dömma dig för det. Jag säger inte att alla ska tycka att alla är snygga eller ska tycka om varandra men man kan vell iallafall acceptera vandra och man behöver inte dömma någon för hur den ser ut. 

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 

//Emma

          Bilder: We  It               


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 maj 2015 15:42


Det va några dagar sedan sist, förlåt. Men jag har varit och är fortfarande så sjukt stressad. Jag går i nian vilket innebär nationella prov och jade hade det i slutet på förra veckan och kommer att ha det måndag och tisdag denna veckan. Men detta är...

Av Emma - 6 maj 2015 19:25

Jag är så sjukt jävla besviken. Jag tänker inte ens dra upp vad som har hänt och hälften av er kommer inte ens bryr er men det handlar om Zayn som tidigare var med i One Direction. När han lämnade så var jag så sjukt ledsen jag grät hela den natten. ...

Av Emma - 3 maj 2015 20:19

Musik är något som jag inte skulle kunna leva utan. Jag spelar dock inga instrument och jag sjunger inte heller men jag skulle jätte gärn vilja lära mig att spela gitarr. Lyssna på musik är någon som jag gör varje dag. Jag tror inte det är många gång...

Av Emma - 3 maj 2015 14:08

... so that even on the darkest days I will stand tall & find the sunlight.   Idag så blev det en liten fotorunda igen. Jag kom tillbaka med en hel del bilder och här kommer dom som jag tycker blev bäst.                    Jag blev ...

Av Emma - 2 maj 2015 19:34

Idag så åkte jag iväg med familjen på en liten shopping runda. Jag behövde bland annat lite nya byxor och ett par nya skor. Jag hittade två par byxor och även ett par skor och så hittade jag också lite annant som jag hade tänkt visa. :)  Ett par...

Om Mig

 

Hej, mitt namn är Emma och jag är en tjej på 15 höstar. Om ni har läst bloggnamnet så kanske ni har fattat att jag är lite av en fotonörd. I bloggen kommer jag att lägga upp bilder jag fotar och jag kommer även försöka blogga lite om träning, inredning och insperation men det som jag kommer försöka rikta mig in på är fotografering. 

//Emma 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards