Fotonörden

Direktlänk till inlägg 10 maj 2015

Såå stressad

Av Emma - 10 maj 2015 15:42

Det va några dagar sedan sist, förlåt. Men jag har varit och är fortfarande så sjukt stressad. Jag går i nian vilket innebär nationella prov och jade hade det i slutet på förra veckan och kommer att ha det måndag och tisdag denna veckan. Men detta är som sista nationella för denna gången så kommer förhoppningvis ha lite mer tid sen. 


Men helt ärligt jag är 15 år och är så stressad över att jag ska hinna med allt detta kan ju inte vara bra? Jag är nästan alltid stressad för det känns som jag har så mycket att göra. Jag har skolan sen när jag kommer hem runt kl fem så har jag en massa plugg och sen har jag mitt jobb också. Sedan skulle jag ju helst hinna med och träna också men det har blivit riktigt dåligt med det den senaste tiden. Jaja jag får vell försöka komma igång med träningen snart också. Ska springa milen på onsdag så jag får vell se hur det går. Målet är att springa den på under en timme iallafall. 


Nu ska jag ta och plugga lite engelska så hoppas vi på att jag kommer med ett inlägg senare. :)


Har ni några tips på hur man kan ta det lungt och sluta vara så stressad?

 

//Emma


 

     Bild: We  It 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 maj 2015 19:25

Jag är så sjukt jävla besviken. Jag tänker inte ens dra upp vad som har hänt och hälften av er kommer inte ens bryr er men det handlar om Zayn som tidigare var med i One Direction. När han lämnade så var jag så sjukt ledsen jag grät hela den natten. ...

Av Emma - 4 maj 2015 18:48


Be yourself. Jag vet det är nog det mest uttjatade som finns men helt ärligt var dig själv. Jag menar varför vara någon annan? Försök inte vara någon du inte är för att någon ska gilla dig eller så. Jag vet att det kan göra ont men det kommer alltid ...

Av Emma - 3 maj 2015 20:19

Musik är något som jag inte skulle kunna leva utan. Jag spelar dock inga instrument och jag sjunger inte heller men jag skulle jätte gärn vilja lära mig att spela gitarr. Lyssna på musik är någon som jag gör varje dag. Jag tror inte det är många gång...

Av Emma - 3 maj 2015 14:08

... so that even on the darkest days I will stand tall & find the sunlight.   Idag så blev det en liten fotorunda igen. Jag kom tillbaka med en hel del bilder och här kommer dom som jag tycker blev bäst.                    Jag blev ...

Av Emma - 2 maj 2015 19:34

Idag så åkte jag iväg med familjen på en liten shopping runda. Jag behövde bland annat lite nya byxor och ett par nya skor. Jag hittade två par byxor och även ett par skor och så hittade jag också lite annant som jag hade tänkt visa. :)  Ett par...

Om Mig

 

Hej, mitt namn är Emma och jag är en tjej på 15 höstar. Om ni har läst bloggnamnet så kanske ni har fattat att jag är lite av en fotonörd. I bloggen kommer jag att lägga upp bilder jag fotar och jag kommer även försöka blogga lite om träning, inredning och insperation men det som jag kommer försöka rikta mig in på är fotografering. 

//Emma 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards